Thursday, November 21, 2013

[Cheat] Part 2: Download free LINE Stickers from other countries! [Permanent Method]

Hello!!

I'm back today again as promised to do Part 2 of how to download free LINE Stickers from other countries! 
You can read Part 1 HERE, it basically covers the easiest way of downloading the stickers but only downside would be that because VPN One Click is only free for a certain period of time, you won't be able to get the weekly new stickers from LINE forever~

So.. Part 2 here today will show you how you can get weekly new stickers from LINE forever! *At least for now* =D

Wednesday, November 20, 2013

[Cheat] Part 1: Download free LINE Stickers from other countries!

Hello!!

So I posted a picture on my Instagram  posting the new LINE stickers that I just "pirated".. HAHA!
I think I was a pirate in my last life that I'm actually kinda good at these kind of stuff hahaha!!

Line is a free instant messaging app for smartphones and PCs with over 200 million users worldwide.
Line users can enhance their messaging experience with fun Line stickers. Every Tuesday, Line launches free Line stickers for various countries. Let’s learn how to download stickers from other countries.

Tuesday, November 19, 2013

[Makeup 101] Tips to avoid foundation meltdown!

Hello Everyone!!

Short post today to share some tips on how to keep your makeup looking fresh for those who lives in countries with a humid weather!

Photo Credits: whatsupusana.com

Monday, November 18, 2013

[Skincare Review] On my way to better skin and health with Elusyf

Hello eberybardy!

Finally back with another post! I was having problems with blogger on my office PC and I just found it soooo troublesome to have it drafted on Microsoft Words, C&P it back on blogger when I get home and rearrange the layout again... BAHHH...

So anyway, today's review on the Elusyf Cell Activa SP800 is NOT sponsored at all.
I paid them all with my own money~

Saturday, November 16, 2013

Current Obsession of Official Brand Bloggers!

Hey hey!!

Just wanted to share with all of you today my current obsession with the Official bloggers/ press / persons (don't know what they refer them as) for the brands I love!

As all of you know, I'm quite a fan of the Mode/ "Big Sister" Style. Put it in a simpler form.. MATURED LAH.. LOL!

When these styles are mentioned in Japan, most girls my age will think... MURUA, EMODA, GYDA...

Which... Happens to be all the brands I love currently!

All their shop staff are really pretty and fashionable, but I've been reading the official blogger's blogs more often... So here is a list that I want to share with you if you wanna read their blogs and stalk them too! HEHEHE~


NO.1

Wednesday, November 13, 2013

[Sponsored Review] Perkier and Firmer with Tokyo Bust Express!

Hello hello my lovely Golly-Lockies!

How have all of you been?? Missed me? =D

Today I’m going to touch on a “sensitive” topic… At least to me =(